آموزش عبری

  • ۰
  • ۰

قسمت 1 - الفبا

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام.
شاید یکی از بخش های نسبتا سخت عبری در شروع, حروف الفبای اون هست. البته منظورم شکل حروف هست که البته زیاد هم نگران نباشید. با تمرین این مشکل برطرف میشه.
حروف الفبای عبری همان ابجد معروف است . 22 حرف دارد : "ابجد هوز حطی کلمن سعفص قرشت"

abjad.jpeg

تصویر بالا حروف و شاخصه های حرف که باعث میشه با بقیه تمایز پیدا کنه رو همراه با صدای اون حرف نشون داده. 

abjad-how-to-write

تصویر بالا هم نحوه نوشتنش رو نشون داده که از کجا باید شروع کرد.
یک فایل PDF هم هست که اسم حرف رو به فارسی نوشته و هم خط کتابی رو نشون داده هم خط دست خطی دانلود
تمرین کنید تا دستتون بیاد. اگه هم بعد تمرین دیدید هنوز راه نیوفتادید نگران نباشید. بعد یه مدت جا می افته.

منابع :

www.ekspublishing.com
www.learn-hebrew-bible.com
www.iranjewish.com
مجموعه مقالات عبری بیاموزیم در نشریه بینا - تالیف و تنظیم : رحمن دلرحیم

نظرات (۳)

شالم. جالب بود
شالم.خوب بود

با سلام آیا این عکس که رویش آدمک است که ستاره پنج‌پر اسرائیل را در سطل زباله می‌اندازد منحصر شما و حق استفاده اش مال شماست؟ مال شماست ؟ من می‌خواهم صاحب اصلی در این عکس و عکاس رو هم پیدا کنم چون که از آن عکس در برنامه ام یا عکس نوشته ام و... احتمالاً بدون درج منبع ،استفاده کردم حالا به دنبال کسب رضایتم. لطفاً کمکم کنید با تشکر لطفاً به ایمیلم پاسخ دهید bagherinejad1394@gmail.com

 

 بنده سالها پیش از تصاویر گوگل در پوستر و عکس نوشته خودم استفاده کردم و در ان ها ویرایش انجام دادم... ان موقع تاره وارد طراحی پوستر شه بودم و مسایل و حق معنوی اثار و... رو نمیونستم حالا ه فهمیم خیلی ناراحتم...

الان برای حلالیت پیام میدهم. خیلی استرس دارم بابت این کار عذاب وجدان دارم لطفاً ایمیلم را به بخش مربوطه و فرد صاحب امتیاز و رییس کل برسانید و خواهش میکنم کمکم کنید تا عکاس و صاحب اصلی عکس را پیدا کنم. من نمی دونم که از کدام سایت برداشتم چندسال پیش،چون من در گوگل سرچ کردم و چند تصویری که آمده را ذخیره کرده ام و این تصویر ممکن است در چندین سایت همین الان باشد و این کار را چند سال پیش انجام دادم و نمیتوانم صاحب اصلیش ان هم در چندسال پیش پیدا کنم.

 ازتان میخواهم که مرا ببخشید.لطفا به ایمیلم پاسخ دهید bagherinejad1394@gmail.com

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی